ادامه سفر شیرین کامرانی‌فر در اروپا؛ از سوئیس به اتریش
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفرهای منطقه‌ای خود و در راستای سیاست متوازن دولت سیزدهم به پاکستان سفر کرده و با مقامات این کشور دیدارهای مهمی داشته است.
در ادامه واکنش کشورهای اسلامی به قرآن سوزی در سوئد، وزارت خارجه قطر هم از احضار سفیر سوئد در دوحه و مراتب اعتراض شدید اللحن به هتاکی مجدد به قرآن در سوئد، به او ابراز شد.
نمایندگان ویژه باشگاه الهلال به پاریس سفر کرده اند تا گره انتقال مارکو وراتی را باز کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در سفر به قطر جلسه ای مهم با امیر قلعه نویی برای انتخاب سرمربی تیم امید دارد.
«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و گفت‌وگوهای دوجانبه به دعوت همتای لبنانی خود، عصر چهار شنبه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) در صدر هیأتی سیاسی وارد فرودگاه بین‌المللی بیروت شد و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.
هیأت فنی عربستان سعودی در ادامه سفر به جمهوری اسلامی ایران روز جمعه مورخ ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد مقدس و بررسی نحوه بازگشایی آن به مشهد سفر نمود.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال زنان قبل از سفر به میانمار امروز با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
رییس پلیس راهور ادامه داد: در محور‌های استان اردبیل بارش برف گزارش شده است که به طبع کاهش دما را نیز به همراه دارد و این شرایط جوی به‌ویژه در مسیر‌های انحرافی خطرات بیشتری دارد و توصیه ما این است که در این مسیر‌ها از زنجیرچرخ و ابزار‌های امنیتی استفاده شود.
منابع عراقی از ادامه اقدامات مقامات امنیتی این کشور برای برقراری ثبات و امنیت در استان دیالی این کشور خبر دادند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات در جهت تقویت روابط میان ایران و کشورهای عربی و در ادامه موضوع توافق با عربستان است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سفر شمخانی به امارات در جهت تقویت روابط میان ایران و کشورهای عربی و در ادامه موضوع توافق با عربستان است.
وزیر دفاع آمریکا در ادامه وحشت مقامات این کشور از اعلام سفر رسمی خود به عراق به صورت ناگهانی وارد بغداد شد.
بهادری جهرمی در ادامه درباره سامانه و جزئیات کامل اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: سامانه مولدسازی در راستای شفافیت رونمایی شده و تمامی جزئیات مولدسازی اموال دولتی در سامانه قابل دسترسی است. همه طرح‌ها جهت اطلاع عموم در سامانه قرار گرفته و حتی طرح‌هایی که اجرایی نشده است نیز قابل مشاهده است.
این مسئول عراقی ادامه داد: «دولت و مشخصا وزارت دارایی و بانک مرکزی مجموعه‌ای از اصلاحات مالی را اجرایی کرده است که بر عزم بغداد برای متوقف‌سازی عملیات قاچاق دلار تصریح دارد و عملا روند قاچاق کاهش بسیاری داشته است و در این سفر، هیات عراقی نتایج این اقدامات را به طرف امریکایی اعلام خواهد کرد.»
شهرهایی که در ادامه به عنوان امن‌ترین مقاصد سفر معرفی می‌شوند، سوای این‌که براساس تحلیل شاخص‌های معین رتبه‌بندی شده‌اند، به برداشت و نظر تروریست‌ها نیز، کمترین میزان نگرانی را داشته‌اند.
همزمان با ادامه جنگ اوکراین و ادامه فشار‌های غرب بر روسیه، ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه امروز و ساعتی پیش با شی جینپینگ همتای چینی خود به صورت مجازی ملاقات کرد و ضمن دعوت رسمی از وی برای سفر به مسکو، گفت همکاری و تعامل میان دو کشور در حوزه نظامی درحال تقویت است.
در ادامه لیستی از وسایل را آورده ایم که احتمالاً در سفر به آن‌ها نیاز پیدا نمی‌کنید و فقط حجم بار چمدان شما را زیاد می‌کند.
دولت بلاروس دربیانیه ای از ادامه سفر نخست وزیر این کشور به سوریه و روسیه خبر داد.
وزیر تجارت انگلیس در ادامه اقدامات تحریک‌آمیز غرب، در سفری دو روزه به تایوان، با رئیس این جزیره دیدار می‌کند.
یک مقام امنیتی کشور مغرب در ادامه عادی سازی روابط با تل آویو، در رأس هیئتی نظامی وارد اراضی اشغالی فلسطین شد.
مدیر کل روابط‌عمومی سازمان حج از آغاز مجدد اعزام‌ زایران ایرانی از طریق مرزهای هوایی به عراق خبر داد.
میراحمدی در ادامه تاکید کرد: به جهت اینکه حفظ امنیت زائران ایرانی عتبات عالیات برایمان در اولویت است، لازم است هموطنان عزیز موقتا و تا اطلاع ثانوی از سفر به عراق خودداری کنند.
انریکه مورا مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در مذاکرات هسته ای و علی باقری رییس تیم مذاکره کننده هسته ای ایران برای ادامه مذاکرات در راستای احیای برجام راهی وین شدند.
بر اساس آمار منتشر ه، تورم ژاپن به بالاترین حد خود در هفت سال اخیر رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ